EPSON face un refresh complet al echipamentelor de print si imagine
Ce s-a gandit EPSON anul acesta? „Daca inca merge treaba cu printul si cu proiectoarele de ca sa nu facem noi un refresh al dispozitivelor noastre, toate daca se poate, pentru a oferi o experienta mai buna in utilizare si o productivitate mai ridicata.” Chiar daca este vorba de un domeniu care a decazut incet, de la aparitia e-mail-ului, cel putin pentru consumatorii de rand, producatorii de echipamente fac tot ce le sta in putinta sa aduca functii noi acestora si sa le construiasca cat mai economice. Cel putin in zona de business si industriala reducerea costurilor este un factor principal in obtinerea unui profit cat mai mare.
Pentru un consumator de rand, o imprimanta este un dispozitiv care il ajuta in munca de zi cu zi si este un echipament care nu atrage dupa sine costuri majore cu intretinerea si consumabilele. Pentru un tipograf sau o agentie de publicitate acest echipament trebuie sa fie cat mai economic si sa necesite vizite cat mai rare din partea departamentului de intretinere, sau a firmei subcontractate pentru acest lucru. Asadar cele mai importante elemente sunt costul pe pagina si service-ul echipamentului cat mai redus.
Seria de proiectoare a primit si ea un refresh binemeritat, a crescut nivelul contrastului atat pentru proiectoarele de business cat si pentru cele multimedia. Cel mai puternic depaseste ca si luminozitate cifra de 10.000 lumeni, ceea ce este chiar WOW, avand in vedere ca un proiector obisnuit abia ajunge la 2000-2500 lumeni. Tin sa mentionez ca prezentarea s-a tinut pe unul din proiectoarele de business, si, dupa cum se poate vedea in imaginea de mai sus reuseste sa umple cu succes ecranul unei sali de cinema.
Mai jos o galerie cu produsele lansate astazi, produse pe care le veti regasi in scurt timp si in magazine, sau la distribuitorii acestora pentru cele de business si cele industriale.
[dmalbum path=”/wp-content/uploads/dm-albums/Lansare 2012 Epson/”/]